ködde

(idag)
träning idag, gött men sjuukt jobbigt för idag hade vi en av testera, vi sprang 8 km på tid, ja bara det säger ju allt: JOBBIGT! men gött att ha det gjort, sen hade vi vanlig träning & jag skada armbågen AJ, om jag typ vrider lite på den gör det ONT!


och nu på kvällen har jag sytt en kudde haha, låter inte så kul men den är sååå goosi! mamma hade en pälsväst som hon skulle slänga så den använde jag, jag gillar egenligen inte att använda djurpäls (på kläder o så) men denna skulle ju ändå slängas.

först klippa....
(normal?)
sen sydde jag ihop alla sidor.... och efter de la in en kudde

och tadaaaaa....                                      man ser ju hut gosig den är
 (ful blixt bild)
resultat: nöjd med GOOOSI kudde :D


pyssar hi-hi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0