lucia imorgon

imorgon är det luciatåg.... jag är faktiskt nervös haha! jag ska ju läsa en liten dikt och allt.... tänk om jag säger fel, stammar, svimmar, sjunger falskt, bränner upp någons hår, tappar ljuset så hela kyrkan börjar brinna, snubblar när vi går tåget, ramlar över alla framför mig (jag står längs upp), välter micken, börjar på fel vers så det hörs... ja det kan hända mycket........... no worries
men det ska bli kul också :)
idag har jag shoppat lite saker men kan lägga upp dom senare i veckan
söt bild, vem skulle ni rösta på att bli lucia?
HA DET BRA ALLA MINA FAANZZZ

Kommentarer
Postat av: kajbaj

HEJ THEA JAG ÄR DITT STÖRSTA FAN JAG TYCKER DU ÄR F1 BRA AVGUDAR DEJ LITE OXÅ HEHEHEHHE XD<333333 AZBRA BLOGG LÄSER DEN VARJE DAG SÅ DU VET DET DU ÄR ALDRIG ENSAM HEHGJNDHHDFXZLJ LOVAR DEJ DET <3333^^XD

2010-12-15 @ 19:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0