sista dagen av 2010

just kommit hem från fred, vart där med ebba sofie och joakim! redigt roliga människor dedär! :D
och idag har jag också träffat några av mina älskade klasskompisar för att planera inför hemsedal som vi (förhoppningsvis) kommer åka till.... åh vad jag längtar! tjejet ni är bääst
och nu är det mindre än 12 timmar kvar till 2011, känns ganska overkligt... men spännande
vad ska ni göra på nyår?
själv är jag tvungen att va på tråkig fest med familjen, där det är massa barn... men alla är typ yngre än mig
jippie inte as taggad.... tack mamma & pappa
tre grymma tjejer...

Kommentarer
Postat av: bea

när ska du till hemsedal? :D jag ska dit vecka 7 :D :D :D <3

2010-12-31 @ 19:25:17
URL: http://annabeas.blogg.se/
Postat av: kaj

I TYP MISS U ALOT!

2011-01-03 @ 00:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0