tatoo

tänkte också säga en annan sak
jag ska ha en sån här tatuering snart.... funderar på julklapp? kanske inte mamma gillar...
men ialla fall, jag har velat ha en tatuering länge men inte vetat var och vad.
först tänkte jag att en i svanken skulle vara snyggt, men hur ofta ser man den lixom? jag vill ha en tatuering som man kan titta på och påminnas... och en stjärna skulle påminna mig om att jag är bra, bra som jag är. mitt självförtroende har alltid varit dåligt, jag tänker hela tiden att jag inte duger och lägger hela tiden för stor press på mig själv. som jag inte kan hantera. därför skulle stjärnan påminna mig om att ta mig tid till mig själv och bry mig om de viktiga sakerna här i livet, som vänner familj och kärlek. det kan jag behöva.
och alla säger: men det kommer bli skitfult när man blir gammal.... sooo? man kommer ändå se ut som ett spöke när man är 70 bast... och spela roll om huden blir skrynklig och tatueringen ser fuckad ut. då kommer jag (forhoppningsvis) påminnas om de lyckliga stunderna i livet jag haft, och hur min stjärna har hjälpt mig!
det är vad jag hoppas på

Kommentarer
Postat av: felicia

Thea du är så jävla bra kom ihåg det!

Jag tycker lätt du ska köra på en sån tatuering, det låter jättefint.

Krya på dig godis! Pusss

2010-12-16 @ 17:15:23
URL: http://htt://feliciapersson.bubbleroom.se
Postat av: kajbaj

håller helt med F!!

2010-12-16 @ 18:18:58
Postat av: Sara

kära thea. du är klassens skönaste goaste, snällste tjej och som föregående talare säger så är du SÅ JÄVLA BRA!



och vet du hur snyggt det är med tatuering! Go for it!!!!



pussssssssssssssss

2010-12-17 @ 15:09:07
URL: http://senseofsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0