hej.

nu har alla gäster gått som vi har haft på kvällen, det är ett "gäng" som alltid har lite julfirande så här innan jul med julbord (mitt första för iår), luciatåg som vi äldre ordnar och de mindre barnen går, massa julgodis & julmusik mm
alltid trevligt.... :)
dagens bad thing: jaa mitt geografiprov som jag fick tillbaka gick åt helvete... räcker nog att jag säger så
dagens fun thing: jag har sett på percy jackson och kampen om åskviggen för fjärde gången! kärlek till den filmen och speciellt logan lerman ♥
nattens skämt:
Det var två älgar som var ute och flög. Då sa den ena:
"Du har en bulle i ögat!"
"Va? svarade den andra.
"Du har en bulle i ögat!"
"Va?"
"Du har en bulle i ögat."
"Va, jag hör inte för jag har en bulle i ögat."

-
Det var två älgar som satt i en tall och dinglade med klövarna. Då kom det en ubåt och landade i en tall bredvid, varpå den ena älgen sa till den andar:
"Han bor nog där!"


aa nu ska lilla thea sova! gnat ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahahahahaha

2010-12-12 @ 17:43:41
URL: http://senseofsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0