♥fuck of

nu sitter jag och "jobbar" om växthuseffekten i skolan... kulkul!
igår va jag hemma hos jossan-gossan & hade mysigt, lånade även hennes moppebok för att plugga till provet som jag ska göra IMÅÅN :O


och jag blir såå jäävla arg på små omogna skitungar som har gjort en grupp på facebook om min bror som heter "Är du i rätt omklädningsrum? Ja. Så heter man Elias Näsström" sen har dom skrivit massa på sidan som bara är så töntigt som "Han Är Tjej för ni som inte FATTAR!!!" och "A Little Homo In GOTHENBURG!!!!!" asså man kan ju göra roliga grupper men det här är ju inte ens kul. visst den har bara 6 medlemmar men jag får endå ryyck för det är min bror de snackas om och han är inte bög eller gjort nått mot dom... mamma har snackat med skitungens föräldrar och dom visste knappt att deras som hade facebook & tyckte detta va jätte allvarligt. så dom ska ta bort gruppen och det är ju bra men jag är fortfarande ARG och tkr synd om elias. ELIAS DU ÄR BÄST!

nu ska jag fortsätta med växthuseffekten he-he ♥


Kommentarer
Postat av: felicia

vaf***n, vem ska jag slå ner? :@

ELIAS, STÅR PÅ DIN SIDA!! <3

2010-06-02 @ 22:44:30
URL: http://knop.blogg.se/
Postat av: Bea

Fan vilka skitungar!

2010-06-03 @ 09:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0