seecht brud

lördagen 5/6
efter träningen med spänst & gym åkte jag och karin hem till mig o duscha, käka hemgjorda hamburgare och massa annat gott! Sen åkte vi in till stan för jag skulle köpa skolavslutningsklänning! KARIN BACK INGET SNACK!
På kvällen träffa jag david och vi åkte till kungs o käääka, där träffa vi wille plus två goa killar från smögen :)
Efter ett tag gick vi hem till daviide och då kom aleex :D resten av kvällen va dubbelnajjs!!!


vår efterrätt

klänningen från chelsea 400:-

klänning/tunika som man kan ha på två sett från gina
 
LOVE
Y

Kommentarer
Postat av: mirris

åh du inskaffade den klänningen från chelsea haha, najs (L) och fan vad gott det där ser ut ;___;

2010-06-12 @ 11:24:53
URL: http://supermiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0