helgen

träningsläger hela helgen :) kul har de varit! på lördag efter alla träningar va det grillning hos my & sen senare åkte jag hem till karin o myste! idag söndag efter träningen hade jag lite släkt kalas :) fick mest pengar mm.

vi hade hittat ett par glasögon hos oss som vi trodde va farfars....hahah han är så sooet

jag: farfar är det här dina glasögon?
farfar: *granskar glasögonen* nää det är inte mina
farmor: men farsan har inte du haft sådana? (hon kallar alltid farfar farsan)
farfar: näpp jag är helt säker
jag: men kan du inte prova dom då?
farfar: *sätter på sig glasögonen*
farmor: ser du nått eller?
farfar: jaaa jag ser ju jävligt bra nu, konstigt
jag: (håller mig för skratt) det kanske är dina...
farfar: näää det är det inte (vill inte erkänna att han hade fel) men jag kan ju ta med dom hem iaf...

pussar

 ت


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0