yääs

har precis kommit hem från träningen & vill bara sova typ....
men jag måste bara säga hur irriterad jag blir på våra omogna killar i klassen. idag hade vi klassråd & vi skulle snacka om klassresan, och vi skulle rösta om vi skulle baka till typ ett föräldrarmöte och alla killar rösta nej och alla tjejer ja. då undrade vi tjejer varför dom inte ville tjäna pengara till klassresan & då sa dom bara: men dom som vill fixa kan ju göra det. vi täänker inte baka & hålla på... men hallåå lixom alla måste ju hjälpa till om det ska bli nått. och så säger dom omogna saker som: vi är killar därför ska inte vi göra nått och eftersom ni vill göra massa saker kan väl ni göra det... ååååhhh det kommer ju aldrig bli nått om vi sammarbetar. så därför har vi nu i våran uppdelade klass sagt att tjejerna ska tjäna ihop pengar och sammarbeta medans killarna sen får betala allt själv, heheheh vår plan är att tjäna ihop massa pengar & sedan åka till nått dyrt ställe och så måste killarna betala typ 2-3 tusen var. det är dom som har valt det så.....

sen har jag lovat att lägga in en bild på min moppe, det blev inte den pappa skulle köpa först utan när jag kom hem från sm hade han köpt denna som var i finare skick! om ni inte fattar det är den begagnad heheh MKE NAJS :D
 
LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0