härliga måndag

gick upp klockan 7 denna dag, va det inte lov? jo men vi skulle ha stadslagsträning i vallhalla, gick bra tyckte jag!
sen efter åkte jag och amanda till stan, fika massor gott & kollade in massa snygga saker jag måste köpa, om jag var rik....
sen åkte vi hem till mig såg på i Annelie hahahah cepigaste serien ever, se den på svt play hahah!
och efter en skön promenad åkte hon, kommer inte se henne på en vecka nu :o hon åker till london idag den lilla korven....
jaja ska snart iväg på träning igen :)))))
trosor är röda fioler blå din mamma är cool och äter på min tå
pusss (L)
ful chey kör på mittbena och mina naturliga lockar....

Kommentarer
Postat av: ralle

söt thesen! haha det är ett par solglasögon som gick sönder, + köpte de i tyskland hahaha! <3

2010-11-01 @ 18:16:15
URL: http://supermiranda.blogg.se/
Postat av: felicia

SNYGG TJEJ kör mittbena och naturliga lockar* !!

2010-11-02 @ 12:56:32
Postat av: Sara

jag upprepar min gode vän: SNYGG TJEJ

2010-11-04 @ 22:34:53
URL: http://senseofsara.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0