MONGORÖVSLASK

asså jag får damp på mig själv ibland, jag gör det så jobbigt för mig...
1. Jag åker aldrig i tid till skolan/träningar. kommer alltid sent och när jag har så bråttom är jag nog farlig på min moppe, och igår glömde jag låsa upp låset så de åkte in i hjulet och typ pajja nånting men pappa kunde laga den men jag blev bajsseeen..... bra thea bra
2. Jag glömmer alltid mina nycklar.  Imorse när jag var klar och redan sen så hittade jag inte mina nycklar, sprang runt i 10 min och dom va helt spårlöst borta... så då gick jag iaf men då kom mamma springande efter mig och hade hittat dom på det konstigaste stället.... kylskåpet??? vafan hur hamna dom där lixom? bevis på att jag typ är ett senilt pucko....
3. Jag äter godis för mke, även om jag säger: va duktig nu thea och ät inge godis så ba.... men en kan ju inte skada? så tar jag typ 10.... och jag har igentligen godisförbud på riktig för mamma och pappa så jag skulle få ifåånen he--he
4. Jag är en dagdrömmare som gör allt annat än lyssnar på lektionerna... det lönar sig inte på proven
-
hmmmm ja det va bar några få punkter jag måste förbättra.... ville inte ta upp fler, det är lite privar hahah
-
idag har jag fått damp på en person som är en hora.... de flesta vet nog vem jag menar, har pojkvän, håller på med andras pojkvänner och gör saker (u get it) med folk... som hon inte borde
-
nu blir det KEMII <3<3<33< prov imån jippiiie kan nada de perros
// fucktardet thea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0