strejk!

Tjäääna bloggen!
idag va det STREEEJK! för stackars Christer som ska bli sparkad av våra dumma rektorer.... vi har fått datorer för 6 miljoner men den enda datorkunniga på hela skolan ska sparkas (?)
så det va jätte många som stog i regnet och ropa utanför älvsborgs huvudkontor.... sjukt bra! gp och allt kom!
tyvärr kunde jag inte va där för vi hade engelska prov, som gick typ bra och var min enda lektion!
så nu är jag hemma och har gosat in mig i mjukis och käkar päron som ser ut som kukar :)
TRYCK HÄR FÖR ATT KOMMA TILL ARTIKELN PÅ GP!
Flera hundra elever från Påvelundsskolan tågade på onsdagsförmiddagen från sin skola och samlades utanför SDN Älvsborgs kontor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0