degerfors

hejhej
dagen efter danstävlings-piller har jag tagit nu, jag var dödstrött men hade det jättekul även om det inte gick toppenbra. det va ju vår första tävling i silver så det va ju hårdare konkurans... men jajja
våfflat hår, nervösa stunder, glitter, risifrutti, lackleggins, mc donalds, ljudlekar, damp, kexchoklad, bussresa, hejarklack, hiphop, dräkter, dålig musik, besvikna resultat, trevligt folk och massa annat kul bestog gårdagen av :)
-
idag söndag har jag spelat match mot mölndal och vi vann, fast jag åkte med sandra och vi körde helt fel, vi hamnade i lundbystrand när vi skulle till mölndal haha men det ordnade sig
och så dans på kvällen
har kommit på att jag har tränat varje dag denna vecka minst
måndag: gympa + handboll
tisdag: dansträning med bea
onsdag: handboll
torsdag: orientering + handboll
fredag: sprang coopertest
lördag: danstävling hela dan
söndag: handbollsmatch + dans
whooohooo älskade träning (ingen ironi)
och grattis bea som är uppe i guld nu! och till alla andra som det gick bra för :D

Kommentarer
Postat av: Gustav - Sveriges bästa gayblogg

haha jaså thea har en blogg? ;)

2010-09-26 @ 23:20:29
URL: http://gustavs.webblogg.se/
Postat av: bea

tack Thea! <3

2010-09-27 @ 13:23:47
URL: http://annabeas.blogg.se/
Postat av: fillääknop

okaj theaaa! ;)

ska börja tänka så. (a)

men varför bloggar aldrig du då? :o<3

2010-09-28 @ 09:50:40
URL: http://knop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0