DEBATT

idag hade vi debatt i skolan och det va skitkul! Jag kände mig ganska bra påläst och hela vi rödgröna va taggade innan och vi kunde argumentera! YÄÄ

hade så otur med att komma hem idag ( för er som inte vet är min moppe sönder så jag måste ta buss) så då missa jag den braiga bussen som går snabbt hem, så då gick jag till spårvagnen och så missade jag den preciiiis såklart och då kan ni ju gissa hur glad jag var....
.
Nu har bea precis åkt hem och vi har danstränat, är ju tävling den 25e!
trevligttrevligt :)
såhär coola är vi:

kissie & häxan stornäsa

Kommentarer
Postat av: fillääknop

ofta du gillar debatt :O ojoj!

får mig gick det skiiit ;p



thea, jag gillar däremot att

du har börjat blogga lite nu ;D

2010-09-15 @ 07:34:46
URL: http://knop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0