HJÄLP MIG

HEJHEJ
jag har ett problem: JAG VET INTE VAR JAG SKA PRAOA! och man måste fixat nått innan nästa fredag PAANIIIK
om någon har ett tips eller bra kontaketer (hehe) säg till mig! :D
HJÄLP MIG
-
och mitt andra problem: jag vet inte om jag orkar/kommer kunna spela gitarr imån på farmors begravning!
och isåfall ska jag spela hallelullijaaa eller what if god was one of us???
HJÄLP MIG
-
mitt tredje problem: vad ska jag köpa för skal/skydd till ifånen?
har köpt ett sånt plast skärmskydd, men vet inte om jag ska ha sånt baksidegrejj men då blir den så fet eller typ ett fodral man stoppar den i???
HJÄLP MIG
-
som nu förstår är detta mina stora ilandsproblem just nu!!!
-
en liten dagens outfit oxå:
fin va, rea på älskade gina <3<3<33<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Gustav - Sveriges bästa gayblogg

du kan ju dom låtarna gumman. Kör hårt, spela för henne!

2010-09-28 @ 19:18:17
URL: http://gustavs.webblogg.se/
Postat av: fillääknop

jag vet inte heller vart jag ska praoa :(

2010-09-28 @ 21:29:39
URL: http://knop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0