DAGENS ROLIGA FAIL

vi är så duktiga jag och kajsa
idag när jag gick till skolan hade jag väldigt bråttom (ovanligt xd) så jag knöt inte skorna utan hoppade på moppen dirrrrr.... när jag sen skulle knyta skorna upptäckte jag att jag hade satt på mig olika converse, en vit och en brun. hehehe de va rätt kul kan jag meddela!
men sen när jag kom hem och skulle sätta ihop rätt par så hade jag tre vita och 1 brun sko, vafan tänkte jag...?
sen kom jag på att det kanske blivit något fel på resan hem från prag, och antog att kajsa var den enda med samma storlek.
hehe vi hade alltså gått runt med olika skor hela resan från prag, vi måste vart ganska trötta!! och jag gick runt med olika hela dagen i skolan.... LOL xd
man ser inte jätte stor skillnad (eftersom kajsas är väldigt smutsiga xd) men min bruna är till höger hehehe! och kajsas är mer ingådda, men det kände vi tydligen inte på resan..... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0