uppdatering från sundsvall

jag har gruvat mig inför den här dagen så länge... nu är den här!
dagen då jag ska säga hejdå, vet inte om jag kommer klara det?!
vi kom hit på kvällen igår och möttes av mina älskade kusiner, moster och morföräldrar ♥
det känns så annorlunda att vara här nu, detta stället förknippar jag med sommar och glädje. men nu ligger snön på marken och jag har sån hemsk känsla i magen när jag tittar ut genom fönstret och ser vårat eget hus, båthuset, stranden, långbryggan och allt annat där jag har så många minnen med mikaela.
det är obeskrivligt, hittills har jag gjort allt för att stänga ute alla känslor så gott jag ha kunnat. men nu kommer allt tillbaka.
jag hoppas hela begravningen är ett aprilskämt och att allt bara va något konstigt påhitt!
hoppas går ju....
härliga bilder från i sommras! (bilder tagna av julia)
stor saknad ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0