SVAR PÅ FRÅGESTUND

Är du oskuld? Nej

 

Vilket är ditt favorit ämne? Gympa

 

Vad hade du gjort om du vann 1 miljon? Resa massa och köpa ett hus i Spanien vid havet där jag kan flytta!

 

Vilken kändis är snyggast? Ashton Kutcher!!!

 

Favoritserie? How i met your mother och Pretty Little Liars

 

Favoritfilm? Två filmer jag kan se hur många gånger som helst: Despictable me & Percy Jackson and the lightning thief

 

Favoritlåt? Denna går inte har tusen, men allt med Coldplay och The Script.

 

Hur går det för dig i skolan? Det går bra, hade toppbetyg i 9an (315p) men nu orkar jag inte hålla det tempot längre, men det går upp och ner.

 

Bästa vän i klassen? Jag är mest med bästa Moa, Julia och Ryddan♥

 

Snyggaste killen i klassen? Hmmm...

 

Hur ser en drömkille ut för dig? Ett måste är att han ska vara lång, gillar killar med stora läppar också haha. Hårfärg och ögonfärg har inte så stor betydelse men i allmänhet tycker jag brunetter är snygga! Lite muskler skadar ju inte, bröst, mage och rygg tack ;)

 

Har du stora bröst? Nej bryr mig inte heller

 

Gillar du håriga snoppar? Oj va seriös fråga... NEJ

 

Mår du bra, psykiskt och fysiskt? Denna fråga var konstig men ja jag mår bra, alla har sina up's and down's men jag försöker tänka positivt!

 

När ska vi festa? hheehehhoho pussssss lovie. Väldigt snart tycker jag Sara, DAX NU<3

 

Hur många har du haft sex med? 2 pers

 

varförörörörör är du så snygg? och varför skriver du inget om dina hästar och fanzzz längre? :( pusselipussss. Hahhaa vet inte xD och jag får börja göra det, saknar mina hästar :( och mina fanzz är mitt allt <333

 

Vad har du för drömmar om framtiden? Resa efter gymnasiet i ett år, sen plugga vidare för att få ett bra jobb inom industriell design. Efter några år av att leva ett galet liv ska jag skaffa mig en underbar familj med 3 barn och en man jag älskar. Det säger väl det mesta, skulle vilja flytta utomlands också, Sverige är ett bra land men står inte ut med vädret...

 

Favorit plagg i garderoben? Mina lila palladium eller mitt murberry skärp

 

Vad du helst gör på fritiden? Spelar handboll och är med kompisar eller festar

 

Vart skulle du vilja åka någonstans under sommaren? Ska till Afrika under jullovet och det är väl min drömresa just nu

 

Om det finns något du skulle vilja ändra med dig själv, vad skulle det då vara? Såklart vill man alltid förbättra eller ändra saker med sig själv, jag är absolut inte nöjd med min kropp eller utseende. Men ingen är perfekt och även om man inte är helt nöjd med sig själv så får man lära sig att se det positiva och vara nöjd som man är!

 

Beskriv dig själv med 3 ord? Positiv, omtänksam och dampig

 

Favorit mat? SUSHI

 

Favorit dricka? Cola och kall mjölk

 

Vad har du för mobil? Iphone 4

 

Gillar du någon nu? Ja det gör jag

 

Har du bra kompisar? Ja dom bästa, älskar mina kompisar!

 

Har du syskon? Gillar du han/hon isf? Har en lille bror som heter Elias som jag älskar över allt annat, min bästa vän!

 

Hur bor du hus/lägenhet mm? Stort? Bor i ett ganska stort hus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0