music is my drug, spotify is my dealer

bland all plugg har jag hunnit rensa min underbara spotify lista! bara bra låtar kvar
nu finns där ca 200 av dom bästa låtarna i världen, enligt mig då!
och då menar jag inte sånt som alla andra lyssnar på typ rix fm & toplistan. utan här är det riktiga grejer!!
ni kan förvänta er poprock och chillåtar samt en hel del andra sköna låtar. med en härlig blandning :D
artister är blandade men en hel del nickelback, coldplay, joshua radin, sum41, the fray, john mayer, simpel plan etcetc!!!
antagligen vet 80% av mina läsar inte vilka det är (fy skam) men det är värt lyssna på....
lyssna och njut!
peace ♥
tryck här för att komma till min spotify!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0