regn

uuuscchh vilket väder....
kul att man hade friluftsdag just idag när det va regnigt och pissväder
kan berätta att vi först hade en timma i skogen när vi skulle koka ETT spagettistrå och försöka göra upp en eld när det regna..... LOL på det säger jag
sen orka typ inga åka skridskor för man va helt dyblöt och kalla så vi satt typ och åt. sen gick vi hem vid ett...
skönt att sluta tidigt iaf men dagen va ju lite.... eh... övärd, kall och fail hahah
JAG GOOGLADE PÅ REGN OCJH FICK UPP DEHÄR BILDERNA (och några andra då...)
den fösta bilden stämmer nog bra in på vår dag, den andra säger jag bara WTF? och den tredje undrar jag hur den kom med, antagligen för det är en REGNbågdheeest.... men lixom okej?

Kommentarer
Postat av: felicia

håller med!!

gillar sista bilden<333333

2011-02-01 @ 23:46:59
URL: http://knop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0