hemma igen

Hej bloggen!

Det va ett tag sen nu, hoppas ni har haft det bra med lov och allt...

Själv har jag haft det suuuper bra!!! veckan på lanzarote har varit underbar, vädret har varit såå skönt med sol och värme, några dagar molnigt men fortfarande härlig värme!

På dagarna har vi antingen gjort någon utflykt till bla museum, stränder, vulkaner mm eller legat på stranden vid oss eller vid poolen. Hur gött som helst! Och på hotellet har det också varit roliga aktiviteter som alla fått vart med på typ minigolf, fotboll, pingisturnering, pilbågsskjutning, pistolskjutning och massa mer! Så det har vart kul och man har lärt känna massa folk.

Och det bästa med aktiviteterna var ledaren, han hette Nicky och är nog den snyggaste personen jag nånsin sett... han var bara 18 år och pluggade sista året på gymnasiet, och detta va hans praktik i 5 månader (najjs?). Han va så snygg och supertrevlig och rolig!!! och vi är bff det har vi tummat på och jag saknar honom redan.... buhuuuuuu

-

Ja jag saknar nog hela resan och alltihopa, det kändes som allt gick för snabbt och jag ville verkligen inte åka därifrån!!! värmen, kompisarna, maten, poolen, nicky, all inclusive, baren...

det är nog första resan på länge som jag inte längtat hem lite så på slutet, klart man saknade kompisarna o så. Men jag ville absolut inte komma tillbaka till verkligheten, snön, kylan, skolan, prov mm. Jag ville inte åka från allt det underbara, som var som en hel dröm....

Jag får väl se det som ett underbart minne... för det var underbart!!

Det blev ett långt inlägg men nu vet ni lite om min resa... lite bilder också:

utsikten från vårt hotellrum

jag shoppar

buffe tre gånger om dagen... ;)

kvällsbad

vi hyrde den minsta bilen och såklart en gul!

och för er som vill veta om jag är brun: här är resultatet av solningen.... (ej redigerad)

första dagarna på stranden (innan jag blev brun) lol

vi spelar fotboll, OCH I GULBLÅTT SER NI MIN SNYGGING NICKY♥

det va olika shower varje kväll på hotellet

jag schteeeker

sista kvällen

lanzarote♥


Kommentarer
Postat av: Kajsa

du ba schteker och är svinsnygg, saknat dig gosan!

2011-02-19 @ 13:41:18
URL: http://kajsaagneschristinaa.blogg.se/
Postat av: sara

snyggo!!! och brun är du också. ses imorgon älskling! :))))

2011-02-20 @ 20:20:05
URL: http://senseofsara.blogg.se/
Postat av: Gjermundmaryam

Nice site, cool background. toni.

2011-06-03 @ 11:02:07
URL: http://gjermundmaryam.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0