D Å L I G D A G

min dag typ SÖG! allt var typ imot mig...
några exempel på dagens incidenter.....
-
• killarna i min klass tyckte det var jävligt roligt att låsa (med ett hänglås) fast ett pennfack i mitt linne... tog ett tag innan jag fick nyckeln kan jag säga...
-
• jag skärde mig på ett papper innan jag gick från skolan så jag blödde hela vägen hem... hela handen var röd och iskall
-
• när jag kom hem hade mamma låst dörren innifrån och glömt nyckeln i låset så jag inte kom in, hon var hemma men svara varken på mobil eller vanlig.... för hon stog i duschen i FUCKING 20 min... som jag fick stå ute i kylan med en blodig iskall hand.
-
•och som grädde på moset är jag tvungen att plugga hela dagen och kan inte träna.... SÄDFEJJS
FAST EN POSITIV SAK MAMMA HAR BOKAT EGYPTIEN TILL FEBRUARILOVET!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0