EN GNUTTA VÅR

asså denna dagen har varit konstig, men kul!
började med biologi nationella... eh? skitsvårt va det, med massa saker man inte kunde. men äntligen över.
sen spenderade vi den långa rasten ute i solen, underbart! äntligen börjar det likna nått!
och efter skolan åkte jag och oliv in till stan, fika och lite små shopping ♥
.
sen när jag hade kommit hem och börjat äta vid halv åtta ringde mia och sa att dom behövde mig till matchen som började om 45 min... vafan? tänkte jag, va inställd på ledig kväll men nähää... så då blev det att rusa till hallen och spela match, kom typ 20 min innan den började hehe. och matchen slutade lika!
.
jaa det va den cepeiga dag!
söt bild oxå! hihihi

Kommentarer
Postat av: felicia

okej pallar inte gå in på flera inlägg så kommenterar

här istället, man är ju smart! ;)



grymt härligt väder idag, bilden

är ju också sjukt härlig.

gillar "fitta" tipsen, sjukt bra!

ta kort på det du shoppade med, det gillas.

hata biologi, det va bajssvårt.

vi får göra något snart!

gillar 2 1/2 men skämtet, grymt!

love you'r fitta <3

2011-03-16 @ 23:14:53
URL: http://knop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0