fuck winter

asså jag vet att alla säger det och att facebook är en väderprognos men..... VARFÖR I HELVETES JÄVLA KUKFITTA SNÖAR DET??????
åhh jag blir så arg, det va ju sommartid första dagen idag så bara snöar det??? WTF
vad är det för land vi lever i? varför bor folk ens här? när det är istid mer än halva året...
man kan ju lika gärna bo i ett land som har sommar året runt...
hoppas jag får ett erbjudande om jobb i typ spanien och så kan jag flytta dit!!!! dreams come truuu
FÖR NU BÖRJAR JAG TRÖTTNA PÅ SVERIGE-VÄDER!!!!!!
det var allt för mig hejdå

Kommentarer
Postat av: felicia

HÅLLER MEEEED!!!! :@

gillar bilden förövrigt (y)

2011-03-27 @ 19:01:47
URL: http://knop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0