mary -kate & ashley olsen

enda sen jag var liten så har jag altid älskat olsen systrarna, deras stil, deras filmer och böcker.
jah hade massa posters, köpte (nästan) alla deras böcker och tidningar dom var med i och har sett typ alla filmer med dom...
speciellt gillade jag mk för min mamma tyckte jag var så lik henne (tacK!!!!) och för hennes bohochick stil... låter töntigt men det har hålligt i sig, visst jag har slängt postrarna och tidningarna (de flesta hittade faktiskt 3 tidningar, mina favvisar som jag inte fick med mig att slänga...) men jag har stor kärlek till dessa två systrar!
deras stil är ju hur grym som helst och skulle kunna dö för deras garderober!!!
DELAR MED MIG! ENJOY
'
söta småååå!
dom tidninganrna jag hittade!!! hihihi julia var såklart favvon xdxdxddxdd
klicka på bilderna

Kommentarer
Postat av: felicia

meeeen, vi kan ju ingen annan gång :(((

2011-03-30 @ 08:46:12
URL: http://knop.blogg.se/
Postat av: sara

sååå snygga girls. just like you. xxx

2011-03-30 @ 22:31:29
URL: http://senseofsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0