japan, pokemons hemland

asså detta med japan är ju hemskt! tycker synd om alla japaner... pray!
men jag har hört rykten om att pokemons skapare Satoshi Tajiri hade dött i skalvet eller tsunamivågen...
han får ju inte dö! han är en hjälte!!!!! DET KAN JU INTE GÅÅÅÅ LIXOM HALLÅÅÅÅ POKEMONPAPPAN LIXOM???
men jag vet inte om det är sant, finns inga säkra källor lixom...
.
Dear 2011, stop acting like 2012 and leave Japan alone

inget program kan gämföras med pokemon, skapade min barndom och fick mig att gå upp klockan 7 på söndags mornar med en nutella macka och följa äventyret... min högsta dröm som liten var att ha en pokemon, hund? vafan ska man ha det till... den kan ju inte skjuta el eller vatten lixom!!
pokemon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0