svar på fraga

jag vet inte om denna kommentar var någon slags kritik på hur jag kände henne eller bara en fråga. men jag tänkte iaf svara:
hon var min syssling, och vi kännde varandra jätte bra. och varit kompisar sen barnsben. såklart träffades inte ofta eftersom hon bodde i sundvsvall men varje sommarlov åkte vi och åker till sundsvall för vi har land där och min mormor och morfar bor där också, och hennes familj har också stuga där. och vi bor brevid varandra och jag och mickis hade ett eget "hus" där vi bodde på somrarna. så en 16 årig vän och syssling känner man bra...
orkar inte skriva mer än så för det är jobbig men jag hoppas du har fått svar på din fråga.
tack alla andra som bryr sig, gulliga kommentarer och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0