Varför jag inte har en offentlig blogg:

Asså många undrar varför inte jag har en offentlig blogg.... alltså en som alla får veta då ska jag berätta för er att jag inte vill att alla ska gå in och kolla på vad jag gör på dagarna eller annat jag lägger ut på bloggen. Och det är väl inte så konstigt? Jag skulle inte vilja att Sven- Åke i som jag inte känner ska gå in på min blogg och få en uppfattning av mig som inte stämmer innan han ens känner mig... Därför har jag ex inte lagt ut min blogg på fb. Men jag vet såklart att det är andra som kollar också, och det är såklart okej, men tycker det känns obehagligt att alla på hela skolan tex vet vad jag gör och känner. Sen vet jag såklart själv också att har man en blogg på internet så är det möjligt att vem som helst kommer in och kollar.
Därför tycker jag inte om att skriva så mycket personliga grejer eller känslor. Visst så kanske man skriver att man är trött eller sur men jag skulle aldrig skriva om jag gillar någon eller djupare. Det skulle jag inte vilja att det finns på internet, jag vill heller inte skriva djupa saker om mig själv. Visst ni kan få veta att jag gillar glass men kanske inte att jag har något kroppskomplex... etc etc.

Jag kommer absolut fortsätta blogga för jag tycker det är kul, men jag gör det inte för att få så tusentals läsare eller för att berätta så mycket om mig själv som möjligt , då får ni lära känna mig på riktigt istället för genom bloggen.


Hoppas mina trogna läsare ändå gillar min blogg! Ville bara lämna en syl i vädret...

Ha en fortsatt trevlig dag, för min har vart förjävlig!!!


Kommentarer
Postat av: trogen läsare

we love it

2011-05-25 @ 23:18:49
URL: http://fpsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0