JÄVLA FITT TATTAR UNGAR

Är så jävla trött nu, trött i hela kroppen och på livet...
Så jävla sur, så jävla arg, så jävla ledsen! Idag stal några tattare min dator och min kompis Ryddans dator i skolan, när dom låg i skåpet. Två Macbook pro. Tappat bort mina nycklar och när vi bryter upp skåpet är båda datorerna borta. Grät i timmar, har hela mitt liv på datorn, allt, skolarbeten, bilder, minnen, allt!! Och allt är borta....
Kan inte sluta att tänka på vad jag skulle kunna gjort annorlunda för att min dator inte skulle vara borta nu, har sån ångest! Och vi måste byta lås hemma som kostar flera tusen eftersom tattarjäveln har min nyckel, plus att datorn inte går på försäkringen för att nycklarna var borta! SÅ JÄVLA LESS BLIR JAG!!!!
+blir nog dåligt med bloggning på ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0