Stuck with some shit

Ligger och svettas i min säng, jag kan inte sova!! Har 39,3 graders feber och jag blir inte bättre...
Nu ligger jag och vänder och vrider mig utan att kunna somna... Överväger om det är värt att gå den långa vägen till badrummet där nere för att hämta en alvedon?? Well, ingen skola imorgon heller, kommer säkert missa skitmycket :(
Ångest, över skolan, att jag inte blir frisk, helgen, träningar, match och faktan att jag inte gjorde ett vettigt skit idag!! Bara ätit glass och laddat ner 192372992 st filmer och serier.... LML
God natt (god kan jag nog stryka)


Kommentarer
Postat av: sara

åååååh, krya på dig gumman!!! Vi saknar dig i skolan!

2011-10-20 @ 00:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0