VIKTIGT INLÄGG FÖR ALLA EB

Hejsan!
Idag hände en intressant sak, Julia (barbie) berättade för mig att hon och Li trodde jag va seriös med att skriva XD och :P och hade stört sig på det!!!!
Jag höll på att garva ihjäl mig... hahahahhahaha
Jag använder endast XD och :P när jag är osäriös, skojjar eller är ironisk (vilket är väldigt ofta dock) men TRO ALDRIG att jag är seriös med att skriva ex Hej snygging xD dock tycker jag det är fett kul, och det enda sättet att uttrycka sig på ett oseriöst sätt!!!
Man skule ex inte kunna säga: "du är så ful" (när man vill uttrycka det ironiskt, och menar istället det motsatta)
Istället så fattar man ju (iaf dom flesta) om man skriver "du är så ful xD :P"
SÅ FATTAR ALLA NU???? och om ni är så eb att ni trott jag är seriös med xd och :p så tycker jag synd om er.... (typ du barbie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0