KÖTTAD

Hej bloggen!
Sitter här med tre stygn i ögonbrynet... hur fan gick detta till tänkter ni då? Jo det kan jag berätta
Vi har spelat Göteborg cup hela helgen, har varit jätte kul och har gått skitbra! Har vunnit alla matcher tills semin.
Jag han spela fem minuter innan det hände, ett skott kom och jag slängde mig efter bollen (jag är målvakt för er som inte visste) och så står stolpjäveln där och jag får fullträff på ögonbrynet. Blev ett snyggt jack...
Jag kunde inte fortsätta spela utan fick åka direkt till akuten för att sy.
Och vi hade bara en målvakt så en tapper 97a fick stå i mål. Dock förlora vi, och jag blev typ mer ledsen att jag inte kunde spela än för mitt ögonbryn är helt köttat... Men det kommer fler matcher
snygg räddning?

Kommentarer
Postat av: felicia westling

tapper målvakt!!!!

2011-09-12 @ 14:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0