Dag 4 - Min familj

Dag 4 - Min familj
Ja var ska man börja.
Min mamma heter Karin och min pappa heter Peter och dem är inte gifta gifta men har varit tillsammans i över 20 år...
Sen kom ju jag och min bror Elias. Jag älskar verkligen min bror, vi är syskon som är bästisar.
Det är underbart och tror det är för att vi är så lika, har exakt samma humor och gillar samma saker osv..
Såklart bråkar vi, kan få damp på alla i min familj, men så är det väl för alla...
Min familj är bäst men:
Ingen förutom jag kan hålla tiden, det är alltid jag som står och ropar i hallen när vi ska iväg.
Vi har ofta ganska stökit hemma, mamma jobbar hemma eftersom hon är arkitekt och här eget företag. Då kan det bli väldigt mycket papper överallt som man inte vet var dom kommer ifrån... haha
Annars är min familj underbar, vi älskar att resa och gör det så fort vi kan! Vi kan ha långa diskusioner runt matbordet om allt från politik och världsproblem till vad tonåringar gör och ser ut! Kan bli intressant! Och mamma och pappa är väldigt snälla mot mig, låter mig göra nästan vad jag vill samtidigt som dom ger mig mycket ansvar, det är ge och ta!
Älskar min familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0