Dag 5 - Bild på mat jag älskar

Dag 5 - Bild på mat jag älskar
Min absoluta favorit mat är SUSHI! Älskar det, och äter det typ 2 gånger i veckan i skolan eftersom vi har matkort!!
Jag är en person som gillar det mesta, det är typ ingen mat jag inte gillar (förutom kokt korv, usch... stekt eller grillad är dock gott).
Några favoriter är lax och kyckling, det är underbart gott! En kycklingfile eller laxfile.... Mmmmmm
En riktig god sallad är älskvärt, gärna med kyckling i! Sen älskar jag bacon... onyttigt men sjukt gott!
Sen tänkte jag visa lite andra godsaker. Jag kan ju börja med att säga att jag ÄLSKAR NUTELLA!! Typ det bästa som finns helt seriös...
Sen är jag inte så mycket för chips, tycker jag bara är fett och äckligt. Cheez ballz därimot är svingott. Fast helst äter jag choklad eller annat godis, kindermaxi är en storfavorit eller bara vilken marabou som helst!
Glass ligger mig varmt om hjärtat, B&J är gudarna assåå... Phish food <333 Och en riktig kladdig kladdkaka är alltid gott!
Hoppas ni inte blev alltför läskade
/// TOPPENTHEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0