ÄNTLIGEN

Hej! Sjukt mycket förlåt för den dåliga uppdateringen, har knappt vart hemma sen jag kom hem från Sundsvall.
Först så va jag och Moa på Axels land i Fjällbacka, det var grymt härligt! Va där över helgen och vi hade underbart väder, åkte wakeboard+ring, badade och myste.
Sen kom jag hem söndag kväll och på måndag morgon klockan 10 åkte vi och överraskade bästa och saknade Ryddan som har varit i Miami i 8 låååånga veckor. Vi åt go-frulle och sen stressade jag hem för att bli hämtad av Amanda hemma klockan 2 för att åka till hennes land Långasand som ligger i Falkenberg! Vi hade det SJUKT GRYMT! Ensamma där måndag till fredag och vi hade det jättebra med massa sol, bad, mat, krök, trevligt folk och sjukaste sömnbristen.
Så som ni förstår har jag knappt vart hemma.... Men nu ska ni få massa fina bilder!!!!!!
FJÄLLBACKA
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0