Svar på fråga

Hej Saga! Tack så mycket! Nej jag tycker det är jätteroligt, jag och mina kompisar går och spanar lammkött hela dagarna. Haha nej men själv känner man sig jättestor men kommer också ihåg hur rädd och liten man var när man gick i 1an, så man har lite medlidande. Jag tycker 1orna är jättesöta, inte alls jobbiga (iaf inte än). Så jag tycker bara det är roligt. 
Planerna för nollningen är självklart hemliga heheh. Men nollorna kan se fram emot en sjukt kul vecka men massa galna saker, allt från kuddkrig till såpabrottning. Vi fick göra massa sjuka grejer men såklart så är allting jätteroligt, men jag kan ge dig två tips: ha på dig oömma kläder och tjafsa inte emot nollarna.
http://toppenthea.blogg.se/2011/september/bilder-fran-nollningen.html#comment
Här finns bilder från våran nollning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0