LOVE SCHOOL

Sitter och pluggar nu och känner att jag inte får ihop mitt liv... hinner inte med!!! Hur ska jag hinna med allt när jag har träningar varje dag? Jag prioriterar stora saker som prov och inlämningar men skiter i allt annat... Det är inte bra men hinner fan inte med små spanska läxor eller fysikbajs.
Denna vecka ska jag träna måndag, tisdag, onsdag och torsdag, och bara fys. Känns inte lockande alls, ännu mindre att plugga men det måste jag för har bajsmycket men jag hinner inte!!!! WHAAAA FÅR PANIK!
Okej förlåt men nu har ni fått höra hur mitt liv känns just nu!!! dvs bajs
WELL WELL... nu ska jag laga mat och gissa vad jag ska göra sen? träna såklart ♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Felicia Westling

vilken snygg bild!!!

2012-02-22 @ 21:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0