MIN STIL

Som jag sa för en vecka sedan så hade jag fått en fråga angående min klädstil så tänkte att det kunde vara lite kul att skriva om!

Men också ganska svårt eftersom jag har en väldigt blandad stil. Men skulle jag försöka beskriva min stil så skulle jag säga att jag gillar att klä mig ledigt och enkelt men med roliga detaljer som sticker ut.

Jag är verkligen ingen mainstream som köper kläder som alla andra har eller av ett speciellt märke oavsett hur plagget ser ut. Det tycker jag är otroligt tråkigt, fegt och opersonligt. Hur många skulle egentligen köpa ett par primeboots om det inte var för att alla andra har det? Jag vill ha en stil som sticker ut lite men inte överdrivet, jag vill känna mig trygg och snyggt i det jag har på mig.

Man kan säga att min stil är ganska boho-chick liknande, eller jag tycker det är otroligt snyggt iaf. Jag gillar att matcha enkla jeans med snygga blusar/tunikor (helst i vitt) tillsammans med mycket smycken. Älsklar smycken, det gör verkligen en outfit,  smycken som armband, halsband och ringar används flitigt gärna i läder och silver och färgstarkt.

Färgstarka detaljer eller accessoarer använder jag också mycket. Tycker även om att gå i en enkel vit tisha, shorts, snyggt skärp eller liknande. Men såklart älskar jag att klä upp mig, till fest går det mesta i svart och silver, mycket smycken och snygg makeup+ hår.

Mina färger är enkelt: vitt, svart, grått och brunt. Till det färgglada klickar i både kläder och accessoarer.

I övrigt har jag mitt hår ofta bara naturligt, har lite ostyrliga lockar som är svåra att kontrollera. Så ibland får jag damp och plattar det.

Här får ni lite bilder som visar delar av min stil, puss!

Väskor som är snygga, min egna längst ner till höger.
Mitt hår är lite såhär, lockar som lever sitt eget liv.
Den sista här är gorgeous!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0