sunday, tomorrow monday, kill me

Lördag var mys! Först firade vi bästa Felicia som har fyllt år med tårta och presenter! Sen på kvällen drog vi till Jacob med trevligt folk, och sen däcka jag hemma hos Olivia! NICE KVÄLL
Idag har jag pluggat, fikat, städat och spelat match med juniorerna, skönt med vinst efter skitvecka efter sm och 2 förluster!!!!

Lördag var mys! Först firade vi bästa Felicia som har fyllt år med tårta och presenter! Lite senare drog vi till Jacob med trevligt folk, och sen däcka jag hemma hos Olivia! NICE KVÄLL

Idag har jag pluggat, fikat, städat och spelat match med juniorerna, skönt med vinst efter skitvecka efter sm och 2 förluster!!!!

Det va min lördag och söndag i korthet! PUSS

två favoriter♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0