THE LION KING

Jag säger bara ett ord: LEJONKUNGEN ÄR BÄST!!!
(ett ord)
Seriöst, bättre film finns inte den har allt! Känslan när man ser den är obskrivlig. Det va sån nostalgi, jag har växt upp med lejonkungen som favoritfilm. Det va det enda jag önskade mig i födelsedagspresent när jag fyllde 6. Sen dess har jag sett den hundratals gånger, min älskade VHS lejonkungen har jag fortfarande kvar med kärlek. Så nu när jag såg den på bio fick jag sån nostalgi och kärlek till filmen, grät redan efter 3 minuter i den fina öppningsscenen ni vet NAAAASEBENJA HABABITSIBABA.... och sen håller Rafiki upp Simba på lejonklippan, åh vad det är vackert!! Och när Mufasa dör, då lipar jag alltid...
Speciellt efter att varit i Afrika nu kändes det så verkligt, jag har ju lixom sett allt det där i verkligheten. Soluppgången på savannen, alla djuren, lejonen, naturen och allt det vackra!
Töntstämpla mig då om ni vill, men vill ni veta en sak I DONT FUCKING CARE! lejonkungen ♥
Vi och alla barn hehe! Och jag, Fille och Matte fick barnglasön för det fanns inga andra... det finns faktisk äldre som ser på barnfilmer HALLÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0