LOTZKE

Eftersom Moa tyckte att jag hade dålig uppdatering så lovade jag att göra ett riktigt bra inlägg idag, och vad kan vara bättre än att skriva om Moa?
För hon är nämligen sjukt grym, vi kände knappt varandra innan vi började i samma klass på Polhem utan hade bara träffats två gånger! Men vi hittade varandra direkt och folk trodde att vi hade känt varandra eftersom vi var med varandra första början. Och jag är så sjukt glad över att vi hamnade i samma klass för Moa är verkligen en asgo tjej och jätte rolig att vara med för hon gör alltid så galna och kul saker! Man kan inte undgå att skratta när man är med henne, åt hennes skratt, nysningar (som låter i hela klassrummet), eller hennes goa göteborska dialekt. Och jag älskar det hhaha! Såklart stör vi oss på varandra ibland men då säger vi alltid det till varandra, vi går aldrig runt och är sura på varandra eller så. Ser jag att Moas vibrerar ibland som jag blir stressad av säger jag det osv.... Det är skitbra! Moa är också en person som alltid är helt ärlig och skulle aldrig snacka skit om en eller gå bakom ens rygg. Hon är en riktig bra kompis som inte sviker och finns alltid där! Därför är jag så glad att jag lärt känna henne så bra och att vi blivit så bra kompisar! PUSSS PÅ DIG BÄSTIS HUND ♥
Och jag älskar att vi kan vara så fula, detta är bara nivå 2 av 198430....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0