helgen

Har haft den intensivaste helgen någonsin.... helt slut!
Har tränat hela veckan måndag-torsdag och sen fick jag reda på att jag skulle träna med damlaget på fredag, yey fredagsträning. Sen åkte jag till Lollo och chillade där med Fille och Belliz.
Sen fick jag ytterligare reda på att jag skulle vara med på hela damlagets träningsläger och matcher i helgen vilket betydde att jag skulle träna hela lördagen från klockan 10.00 till 19.00 (dock med matpauser). Plus på söndag med match och träning från 10.00 till 16.00.... På lördag kväll hann jag också med en fest, dock så drack jag inte en droppe men hade väldigt kul ändå!
Så man kan säga att jag är väldigt trött nu, som tur är har jag fetaste sovmorgonen imorgon, det behövs!!!!
Hela min kropp kommer vara som en degklump med träningsverk imorgon, skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0