Killar

Jag hatar killar, från och med nu drar jag alla killar över en kam. Alla tänkte med kuken och ibland undrar jag vad som är fel i deras hjärnor. Visst finns det ödmjuka killar som använder hjärtat men det är ytterst sällsynt. Säger inte att tjejer är perfekta men vi kan iallafall göra någorlunda kloka beslut.
Skulle vilja gå in i en killes hjärna och se vad som försegår, för man har aldrig en aning om hur dom tänker. Man tror man har läget under kontroll, vet var man har en person. Men nej det är bara att inse att man inte kan lita på killar, eller någonsin förstå hur de tänker. Det tog ett tag att fatta men nu när det är insett kan man gå in med inställningen att alla killar är likadana.
Funderar på att bli lebb eller nunna, sååå mycket enklare!
Okej ska inte gå in för hårt, finns faktiskt undantag. Min morfar är ett.
Underbaraste personen, min idol och förebild! Har roligaste humorn, är smart och duktig på allt.
Han träffade mormor när han var 16 och har varit tillsammans och gifta sen dess. Aldrig lagt en blick åt någon annan, det är kärlek det. Och varje gång någon säger ex "jag älskar choklad" så säger morfar "jag älskar mormor ja" oavsett tidpunkt, sällskap eller konversation.
Önska det fanns fler som honom. Men ibland undrar man ju...
Kommer antagligen ta bort detta inlägg inom kort... Ville bara uttrycka lite ilska och hat så här innan jag går och lägger mig. Blev jävligt långt.


Kommentarer
Postat av: Bea

håller med

2012-06-06 @ 10:20:59
URL: http://annabeas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0