Dag 2 - En bild på mig för ett år sedan

Dag 2 - En bild på mig för ett år sedan
Bilden var tagen 15 mars 2011 och det var exakt 1 år sedan och fem dagar sen.
Det känns som det var igår samtidigt som det känns som en eveghet.
Då gick jag i 9an och hade en underbar klass och fina vänner, som jag fortfarande umgås med delvis. Inte alla, många har man tappat kontakten med eller bara växt ifrån. Och jag känner nog att jag har växt, jag har bättre självkänsla och självförtroende. Nu är jag mig själv 100% och har det kläderna jag vill, umgås med dem jag vill och säger det jag vill utan att vara osäker. Fast jag är nog i stort sett samma person, lika dampig och konstig som för ett år sen spelar fortfarande handboll som vanligt och allt det där. Men mycket har ändrats också: jag har massa nya underbara vänner, går i ny skola och börjat gymnasiet, tandställnign, slutat platta sönder mitt hår, bryr mig inte lika mycket om skolan och är allmänt mer chill på livet.
Ett år kan gå sjukt snabbt, knappt jag hinner med själv! Har nästan gått ett helt år på gymnaset... tiden springer iväg!
Avslutar med att säga: REGRET NOTHING heheheh lol deep words...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0