FET ONSDAG

En grym onsdag!
Efter min träning skyndade jag mig till stan där jag mötte besti Ryddan för att åka till Liseberg! Rebecca och fiona va sjukt jävla bra, vi stod nästan längst fram! Blev så taggad för Avicii imorgon!!!
Sen hängde vi på Liseberg med bästa födelsedagsbarnet Axel mm och åkte atmosfear!! Whaaaaa
Jag och ryddan åkte ända ut till Floda mitt i natten för att sova hos henne. Mysmysmys! När jag vaknade så va söta Charlie uppe och han är så fin så jag DÖR! Vi gjorde amerikanska pannkakor och gosade med Charlie!
Vi är lediga idag och nu är jag på väg hem och ska packa inför Stockholm imorgon, sjuuuukt taggad för avicii konserten nu!!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0