Svar på fråga

Hejsan!
Självklart hjälper jag dig!
Jag tycker Polhem är en jättebra skola och är till 100% nöjd med mitt val. Jag går teknik/industriell design och den linjen passar mig verkligen.
Lärarna är lite både och, vi har turen att ha en jätte bra lärare i matte och det är viktigt. Sen finns det såklart dåliga lärare med, men det gör det ju överallt. Men i överlag är dom bra.
Såklart är det mycket plugg men det har man ju också på alla skolor, det beror ju oxå på linje. Natur är ju svårare än samhäll ex. Jag tror polhem och rudebeck är ganska lika, har ganska många kompisar där. Men jobbar man på så får man betygen man förtjänar.
Jag tycker absolut du ska välja Polhem, det är en bra skola vid vattnet så det är jättemysigt, speciellt på sommaren att sitta på kajen och äta + chilla. Och matkortet är ett STORT plus, skulle aldrig klara av bamba nu typ... Maten är så god och man kan välja bland massa olika restauranger.
Och börjar du på Polhem också får du absolut inte missa nollningen, det va SJUKTKUL!! Hoppas svaret va tillräckligt snabbt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så jätte mycket för svaret! Nu Har jag lite mer koll på polhem och tror att det blir det gymnasiet jag kommer välja! :) jag har tänkt att börja samhäll eller Ekonomi. Ringde och pratade med någon Ulla idag som är geografi lärare tror jag, hon verkade trevlig o så! Men vad är nollningen för något? Polhem är ju en ganska så stor skola, men tycker du att den är jobbigt stor? Typ så att lärarna inte har någon koll alls på eleverna typ vilken klass man går i och så? Är det mycket muntliga saker och så på skolan? Eller är det mest skriftliga saker? Vad har ni för traditioner? Ojdå, vad mycket frågor det blev! Du behöver inte svaa på alla om du inte orkar, men det skulle hjälpa mig mycket med mitt val! Imorgon(torsdag) är sista dagen! Fick för mig att det var idag... ;) förlåt om jag stressade dig! ;)

2012-05-30 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0