Back

Hej förlåt för bloggen har varti sjukt off! Men jag har haft fullt upp!
Har börjat träna med a-laget så det tar stor del av min tid eftersom de har träningar varje dag förutom onsdag....
Inte nog med det så har min mobil gått sönder, skärmen har slutat fungera för jag kan inte trycka på halva skärmen. Så himla irriterande! Så har knappt haft någon kontakt med omvärlden haha...
Igår hann jag dock med lite andra kul saker för vi hade studiedag så vi åkte hem till Karin för att baka peppakakor och ett sjukt nice pepparkaksborg! Det va riktit mysigt och man fick verkligen julstämmning av julmusik, julmust, pepparkaksdeg och skumtomtar! Älskar julen
Sen på kvällen hann jag även med lite roliga festligheter med bästa Elise, Bella, Daniella och Ella!
Nu blir det en långa lördagsförmiddag i sängen och bara sova....mmmmm 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0