Helgen

Har haft en hyfsat lugn helg. I fredags spelade jag match i Skövde, vi åkte klockan 16.00 och kom hem 23.00 typ så det tog hela fredagen. På lördagen myste jag först med mina favs Sara och Felicia, vi drack massa kaffe och pratade skit. Sen på kvällen åkte jag in med Olivia, Amanda och Matte till stan för att fika på CT24 där bästa Mirris jobbar, åt massa god fika tills vi sprack. Sen åkte vi till bergakungen och mötte upp Ella och Danniella för att se nattbio. Vi såg Ted och den va väldigt rolig hahah, dock va jag inte hemma förrän halv 3. 
Menmen söndagen bestod av massor av plugg och match igen, så nu är jag trött och ska sova.
Höll nästa på att glömma det bästa med helgen och det va att min bror kom etta i både standard och latin i SM i helgen. Han är alltså svenskmästare, jag är så sjukt stolt. Bäst i världen är du min lilla älskling!!! Jag kunde även se deras dans via live-sändning från Stockholm, så sjukt duktiga!
Godnatt 
posearN till bror

Kommentarer
Postat av: Anonym

SHIIIT!! Dom vann latin med!!!! Fan vad roligt!!!! Så sjukt bra!!!!

2012-10-16 @ 13:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0