Göteborg cup

Har spelat Göteborg cup hela helgen och jag är helt slut nu! Vi spelade 1 match i fredags, den vann vi! 
På fredag kväll hade Olivia sin födelsedagsmiddag som var jättemysig! Jag gick dock hem tidigt för att sen gå upp klockan sju på lördag. Då hade vi 2 matcher väldigt tidigt. Tyvärr förlora vi båda matcherna så det sög, men vi mötte bajsbra lag. Sen kolla vi lite matcher och sen klockan 6 mötte jag upp Elise och Daniella för att se på Timbuktu (ååh min älskling), Adrian Lux, (min andra älskling) och Rebecca&Fiona som alla va jättebra! Grym kväll med grymma brudar! ♥
Nu idag söndag mötte vi vårt andra lag med alla 94orna. Innan matchen så gick vi bara in med inställningen att vi inte hade något att förlora, för pressen va på 94orna att de skulle vinna. Men vi taggade så jävla mycket, jag va sjukt laddad och allt gick vägen för hela laget. I halvlek stog det 10-5 till oss och alla var skitglada förutom det andra laget som undrade vadfan som hände. Vi vann tillslut matchen vilket var jävligt gött!! Fast sen i semifinalen så åkte vi ut mot Sävehof. Förlora med bara 3 bollar och det va en hyfsat jämn match, men är nöjd med vår insats!!!!
Puss på er♥
Kärlek till mitt grymma lag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0