This is a fucking rubric for this fucking inlägg

Hej! Det finns inga bättre söndagar än att bara ta det lugnt och ta igen sig efter helgen och sen ladda upp för en lång skolvecka. Speciellt när man är bakis, ibland är jag för yolo. Man ska inte festa två dagar i rad. Men ni som känner mig vet att jag aldrig bangar. Men jag älskar att vara spontan och bara ha kul. Men idag fick kroppen ta stryk.
I fredags va jag och tjejerna på en grym fest och vi hade det jättekul. Huset va fett, hade pool och allt!
Lördags va jag i stan med mina favoriter Karin, Matte och Olivia och sen på kvällen var vi hos Alfred, det var skoj men jag har klotter över hela kroppen typ. Och sen såg jag på morgonen att jag sovit på min arm som folk hade klottrat på så hela ansiktet var blått också hahah.
Nu ska jag kolla lite på gamla How I met your mother avsnitt!
Ha en lugn söndag /Thea

Kommentarer
Postat av: Felicia Westling

HAHHAHA såååå du <3333333

2012-09-02 @ 20:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0